Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020
Viitor pentru tineri - Tineri pentru viitor
Consolidează-ți brandul de angajator
Întocmai precum au un brand comercial, adresat clienților, companiile au și un brand de angajator, care reprezintă perspectiva din care sunt văzute de către potențialii candidați.
O companie care face de exemplu yacht-uri de lux, are că public țintă oameni bogați și foarte bogați, milionari și miliardari, și deci va dezvoltă un brand comercial care se va adresa acestei categorii de clienți, în timp ce, de partea cealaltă, va angaja ingineri, proiectanți, meseriași și muncitori, care își iubesc meseria, se bucură de rezultatul mâinilor lor, dar care probabil, nu își vor permite niciodată un astfel de yacht. Această companie va trebui să poarte ”conversații” specifice și foarte diferite cu fiecare dintre aceste categorii de public, pe unii să îi convingă să-i cumpere produsele, pe alții să îi convingă să-i devină angajați. Un bun brand de angajator înseamnă că respectivă companie este dezirabilă și bine-văzută de candidați, în general oamenii își doresc să lucreze la respectivă companie și când apar posturi vacanțe, aplică inclusiv cei mai buni din piață.
Brandul de angajator se construiește în timp de aceea trebuie început ”devreme”, însă va crește substanțial calitatea oamenilor atrași și va conduce la economii financiare semnificative în recrutare.
Investește deci în participarea la târguri de locuri de muncă, evenimente de carieră, parteneriate cu facultăți de profil, prezența în spațiu public online și pe rețelele de socializare, aparții media în general, toate acestea vor întoarce întreit.
BENEFICIAR:
ASOCIAȚIA NOUL VAL
PARTENER:
ASOCIAȚIA ION CÂMPINEANU
Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020
Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României